Beyond The Horizons

Välkomna till min nystartade blogg! Agnes Ullenius heter jag och är en 20 årig tjej från Stockholm. På dagarna jobbar jag för tillfället i en klädbutik i ett litet centrum i Stockholms skärgård. Men det är inget intressant, det jag brinner för är allt jag gör på fritiden. Jag älskar att sy kläder och hoppas på att starta mitt eget klädmärke någon dag. Jag har även ett antal flera projekt och ideér jag jobbar på som ni kommer få veta allt om senare. Framförallt så älskar jag äventyr och jag vill se så mycket som möjligt av världen bortom alla horisonter. 
 
I den här bloggen kommer ni att få följa alla mina kreativa intressen så som alla kläder jag designar och syr samtidigt som ni får följa med på min väg mot min dröm, att resa runt jorden bortom alla horisonter.
 
 
 
 

Kommentarer
Martin säger:

Vilken härlig bild! :)

Svar: Tack så mycket! :) så häftigt ställe!
Agnes Ullenius

2013-02-17 | 20:01:34
Bloggadress: http://martinfontaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback